Identifikácia, rozvoj a vzdelávanie nadaných detí

Jolana Laznibatová

S laskavým svolením autorky přetiskujeme prezentaci na téma „Identifikace, rozvoj a vzdělávání nadaných dětí“, která byla součástí konference Mensa pro rozvoj nadání v březnu 2014.


Otázky vzdělávání nadaných žáků ve škole jsou i dnes částečně okrajovou záležitostí jednotlivých školských systémů, ačkoli ve vyspělých zemích jsou nadaní jedinci považovaní za strategické bohatství každého státu. Proto je pro rozvíjení nadání takových žáků potřeba připravit přiměřené podmínky, a to zejména ve školském systému. Efektivitu systému vzdělávání a podporování nadaných žáků na Slovensku dokládají v programu APROGEN každoroční výsledky hodnocení nezávislých institucí (Mensa, INEKO).

Podrobnější informace se dozvíte v připojené prezentaci. Kliknutím na vybraný obrázek zvětšíte příslušný snímek prezentace; vpřed či vzad se můžete pohybovat kliknutím do levé či pravé horní části snímku.

Související odkazy

25.3.2014

Klíčová slova: identifikace nadaných, rozvoj nadaných, vzdělávání nadaných

Identifikácia, rozvoj a vzdelávanie nadaných detí (PhDr. Jolana Laznibatová, CSc.)
13.3.2014


Zpět